TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

21.2.11

layout baru ...!!!..lagi..!!!!!

Petang nih kat opis memang rasa macam malas jer nak buat pape...
as perut nih pon macam meragam2 jer...sakit jer die...
ehhh..!!!..xkan la baby ni nak keluar plak dah...~
aip..aip...jangan keluar dulu..mama masih ade lagi saki baki keje yang nak di siapkan nih~..
macam yang tertera..laila da tuka layout baru lagi..hihiks~
nampak serabut ker..???...takkan..???....
ni lagi satu usaha laila dalam menjayakan blogg yang tak seberapa nih~...
comel tak..???...nampak macam girly tak...kehkehh....
harap2nyer kamu enjoy datang ker sini yer...
kalau ader yang tak menyenangkan...bagitau jek...!!
akan diusahakan lagi...~

4 comments:

P0polita said...

layout baru ni nampak mcm kiut2 sgt.. eheh.. ha, baby tu bile nk kuar ek? da dekat ke wktunye?

aLL abOut famiLy said...

hehhe...mekasih2 yer kerana memberi puji2an...baby ni april ni baru nak kluar..xlame jer lagi...

khairul hisyam said...

nice~ kemas :)

aLL abOut famiLy said...

ohh..mekasih2...ngehhh~

Search