TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

11.2.11

" aku yang bersalah "


Hari ni nth ape kena ngan aku..bangun2 jer da pukul 6.30pagi...
gosok baju sekolah anak dara aku tu..cari2 baju melayu untuk adam pegi tadika...lepas tu
 aku pun bangun nak pegi kejut adam..dia nih kalau suh bangun memang takde masalah...cuma dia nih suka gerak lambat2...da macam sloth aku tengok...
aku suh mandi dia boleh tenung jer air dalam gayung tu...
kalau tenung jenis kejap2 jer takpe..ni tenung memang jenis tak sudah punyer
nth nape tiba2 aku naik antu plak tengok dia lambat sangat..
selalu tu aku senyum jer bila dia buat camtu..sebab aku tau dia cuma umur 5 tahun jer...
tak tau nape pagi nih aku boleh plak ter HILANG sabar
adushh...!!..aku da mula naik bengang plak..
tak pasal2 aku pegi marah si adam...
tejerit2 macam tarzan yang bergantung2 kat pokok tu....
hadoihhh...adam nangis...aku marah lagi...suruh diam...
dia nangis esak-esak tadi..aku buat muka bodoh jer...
muka yang menyakitkan hati...!!
laki aku pun diam ajer tengok perangai giler aku tu...dia pun pelik kenape aku jadik camtu arini..
dia pujuk adam...kata jangan nangis nanti tak ensem plak nak pegi sekolah...
adam cuba jugak diam..walau aku tengok mata dia bergenang-genang dengan air mata...
aku duduk jap dalam bilik...menung...
pastu aku kluar..pegi dekat adam...kemas barang sekolah dia..masukkan baju kegemaran dia dalam beg...aku kesat air mata dia...aku peluk dia...bagitau dia..
" mama sayangkan adik "
adam nangis..
~ aku tau aku yang salah~
..:: mama minta maaf adik ::..









3 comments:

froggy the best said...

uikssss ko ni... gilo meroyan ko dah sampai ko.... tgh bygkan muka adam tu mcm mana.. hahahahhaah..

aLL abOut famiLy said...

aahh..da gilo lak den td pagi..sian lembut ha~..sedih plak den arini poie kojo...~~

froggy the best said...

ko ni xpatut betulla.. dah sentimental lembut tu... aiskhhh....

Search