TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

9.2.11

"Comelnye Berbaju Kurung"


hihi..contest kali ni lain macam sikit...
untuk bercakap benar..laila memang tak suka berbaju kurung...
tapi xler ler sapai nak memperlekeh2kan orang yang memakai baju kurung plak...
kadang-kadang bila keluar dan tengOk mereka2 tu berbaju kurung memang nampak cute..
lagi2 yang pakai baju kurung cotton tu...bunga kecik2...kaler pink pulak..
cantik betol...nampak sopan...ayu jer....
-
-
-

jeng.......jeng.....jeng...jeng....


haaaa..ni la laila yang berbaju kurung..hihihks~.ni time nikah..da tentu2 aje kena pakai baju kurung kan....betul2 nih jer la gamba yang ader semase berbaju kurung...konon2nyer nak tunjuk jugak la tuh yang laila ni nampak comel berbaju kurung...
kahhh..kahh..kahhh...* tapi comel jugak kan..hihih *
dengan hati yg tulus nyer hihih..pendapat laila tentang baju kurung ialah...
cun jugak klu pakai baju kurung ni sekali sekala....hihihih~...

okeh..sekarang nak tag pemakai2 baju kurung yang lain...

oh Popolita  /  oh  MawarMerah  /  oh froggy the Best
oh Celoteh MJ  /  oh Mommy Pinky

cukup suda 5 orang blogger...!!!..yeay..







2 comments:

P0polita said...

suda join.. jom ushar.. ehehe

http://popolita.blogspot.com/2011/02/contest-comelnye-berbaju-kurung.html

Siti Khadijah said...

good luck..:)

Search