TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

10.2.11

"Be urSelf Contest"

hihiks cOntest lagik..da macam org takde keje plak aku nih..hihih
memandang kan da petang nih..sebelum sampai waktu balik kOje
aku nak jOin 1 lagik contest..hehheh....
dari

syarat2 macam biasa la..mesti ada punyer kan..nak lebih detail lagi bleh klik aje kat banner tu...
tak susah pon kan..~
tak payah nak buang masa lagik...
nih la gamba yang aku ase memang macam diri aku..hihih~..
riang ajerrrr...heheheh...
-
-

hah..!!..amacam..??..betol tak..riang tak gambar aku tuh...
gambar tu sebenar nyer gambar lepas aku nikah...
yang kat keliling tu sume memang da takde keje agaknyer nak main tunjuk2 jari plak... 

oke..da cukup la tu...
sekarang nk tag beberapa orang lain plak...
seperti biase yang bertuah...







No comments:

Search