TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

11.2.11

aku, dia & vintage

Satu lagi contest nih~..hihi


contest yang agak2 mencabar jugak nih...aku pun tak reti macam mane nak bagi vintage ...
aku sesah jer la ek...!!..ikut kata dia..pakai picnik tuh..
aku da bukak tapi tak reti jugak nak buat..kuikui...
so aku buat pakai photoscape...!!..
hadiah best wooo..tu yang buat aku berusaha gak tuh...
okeh..!!..yang nih gambo original..
biasala..tajuk pun  
aku, dia & vintage kan


yang kat bawah nih gamba yang aku usahakan supaya nampak vintage..hihiks...
vintage tak..??..vintage tak..??


aku buat sekali jer ah gamba vintage nih...yang nih jer pon aku buat kan main serabut..banyak kali undo...hahhahahah...so skang nak tag kawan2 lain plak..
bagi serabut korang plak....
 -
-

2 comments:

kamarukom said...

tenkiu 4 joining my contest laila vi!! ;)
gudlak ye ^o^

khairul hisyam said...

lawa pic :) ngeee.. gud luck~

Search