TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

6.1.11

ibu kecintaan saya...!!

Sebenarnya hari nih saya berblogwalking dan jumpe satu contest yang super duper luar biasa...jarang-jarang sangat saya dapat tengok contest penghargaan macam nih...jadik terbawak-bawak jugak la emosi nak join...contest ni sebenarnya adalah anjuran daripada


http://sudirman1809.blogspot.com

Sebenarnya saya tak la rapat sangat dengan mak saya nih~...sebab saya lebih rapat dengan abah..tapi pengorbanan seorang mak kan~..sape yang boleh lawan...dalam leter-leter mak yang buat saya tak tahan tu sebenarnya banyak tersimpan nasihat dan panduan berguna untuk diri saya yang hilang satu masa dulu...
masa tu saya tak peduli pun dengan apa yang dia leterkan..pada saya tu semua cuma
kebisingan...
Peristiwa yang paling berbekas di dalam hati saya di mana saya menemui jalan mati dalam perkahwinan pertama saya...perkahwinan yang saya harapkan menjaga saya hingga keakhir hayat rupanya tak kesampaian...Di situ la mak saya yang banyak memberi dorongan..pertolongan...semangat...waktu tu memang saya rasa sungguh tak berdaya..
apatah lagi..masa tu saya di tinggalkan deng an 3 orang anak yang kecil-kecil lagi....
Hanya mak la tempat saya melepaskan rasa sayu saya...bila mak peluk saya untuk menenangkan baru saya tau..betapa mak SAYANG kan saya....


Mak yang tak pernah jemu menyokong apa jua tindakan saya..kini saya temui kebahagian saya buat kali ke-2...dengan harapan dan doa agar ianya berkekalan..Mak sentiasa di sisi saya...dalam apa jua situasi punnn...tak dapat saya nak gambarkan bagaimana besar sayang saya pada MAK...Harapan saya supaya mak sentiasa sihat..gembira...bahagia bersama abah...!!
Moga-moga dapat saya tunaikan apa jua permintaan mak pada masa sihat dia nih~...moga-moga tidak terlambat untuk saya membalas jasa dan kesabaran mak terhadap saya...

4 comments:

sudirman said...

cerita anda buat saya rasa terharu...teruskan menyanyang ibu anda kerana dia hanya ada satu di dunia ini...

aLL abOut famiLy said...

terima kasih..cerita untuk ingatan diri..

KyêrulL said...

Semoga Berjaya Untuk Contest Nie ^.~

aLL abOut famiLy said...

thanks to kyerull...ngehhhh~

Search