TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

19.1.11

huh..!!..dokter Gigi....tidakkkkk..!!!!!

Semalam 18/1/2011 ade appoitment dengan klinik untuk cek ibu dan baby..
macam biasa la..bawak buku pink pegi klinik timbang berat..amik darah..amik urine..
cek heart beat baby..okies..ingat da bOle balik..!!
tup tup...misi tuh cakap...

puan misi : lepas nih kena amik injek kancing gigi pulak yer..
saya : oke..tak hal..bukan la sakit sangat pun...
puan misi : lepas amik injek kang pegi dental kat atas tuh cik gigi ..
saya : erk...erk...
puan misi : tak lama pun..kejap jer..cuma nak cek...
*mungkin dia ingat saya terkejar-kejar nak ke opis agak nyer *
saya : ooo..ooo..tapi...ermm..xper la...

lepas tu saya terus amik injek..dan lupakan la dokter gigi..huhuhu~...
seram la nak masuk bilik dokter gigi tuh..uwaaaaaaa...
so next tca mesti puan misi tu da aim saya awal-awal punya..
hadoihhh...!!!..salah saya ker nih...??

Saya pun tak tau kenape..??..bila cerita pasal dokter dan gigi..jadik tak ketahuan plak emosi saya nih...memang da tak bole nak tolak ansur da bila kene pegi dental
pernah beberapa kali..saya da masuk dan da duduk pun dekat kerusi kinik gigi tuh..tapi bila dia arah jer lampu n suruh bkk mulut..saya trus jadi fobia...hehehehks...
saya mintak dokter berenti dan saya terus ajak en.suami saya balik....
time tuh..tuhan je tau macam mne punye speed jantung saya bedegup...
fuhhhh..giler laju...hihihiks...



No comments:

Search