TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

6.12.10

gembira nyer saya bila ada yang followw...ngeeee~

Hai..Assalamualaikum...salam sejahtera sume....
Saya nak ucapkan beribu ribu terima kasihhh pada sape sape yang ikot memeriahkan blogg saya nih~..memang saya masih baru...ape pon tak reti lagik...tapi biler selalu buat blogwalking...ada juga yang prihatin pada saya yang baru nih~..mungkin ade yang kate pendatang baru ni macam copycat..sebenarnya bukan maksud nak copy atau nak cat...huhu~..pada kita2 yang baru nih kadang2 tak banyak idea2 untuk dicurah kan..dan tak la berape pandai nak buat blog tuh napak catik secantik tuan nyer...ehehheks~....sebab itu juga la kadang2 saya terutama nye suka ker blog2 yang napak comel..menarik...dan kadang2 tuh ade jugak saya terCOPY mane2 yang saya rasa macam cute jerrr tuh..hehehe sOriii

am happy bcoz YOU choose me...thanks
Dan saya amat lah hargai pada kawan2 yang sudi menjadi ape tuh follower...tak payah la kate follower...pada saya jadik rakan2 seblogger...kamu2 semua buat saya gembiraaaaaa.....ngeee~...arini rasa macam nak menyeringai jerrr sepanjang ari..hahhaha....tapi napak tak senereh plak...huhu~


No comments:

Search