TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

11.12.10

saya mama yang garang...erk~

Hai..Assalamualaikum...
Saya mama yang garang...???..aiks betol ker tu...
kenapa kata saya mama yang garang..??..sape yang kata macam tu...??..
anak anak yang kata saya macam tu....
hihihh~..sebenar nya saya tak garang..cuma kadang kadang angin saya ni tak berapa betol jer...
saya ni memang ada satu kejadian yang tak berapa nak masuk akal sikit la bagi sorang pompuan..
saya pun tak tau kenapa..??..macam mana..???...
Sebenarnya saya ni pantang di ganggu ketika saya tengok TV...hahhahah...!!! 
nak nak lagi rancangan kegemaran saya...macam crita Bones tu ker..CSI ker..Criminal Minds tu..
 
.kira2 sume yang berunsur penyiasatan tu la *time tu saya rase macam sedang menyisata sekali..hihih*...satu lagi siaran kegilaan saya ialah yang berunsur dokter2 tu..dulu kecik2 cita cita dokter..hahah..tapi belajo pon malasss ajer..jadi jer la krani cabOk...huhuh~
selalu jugak la bila saya tengah tengOk tV dengan rancangan kegemaran saya... time tu la anak anak saya melompat lompat dengan ghairah nyer depan tV...aiksss..itu lah kepantangan saya .time tu memang macam tarzan kampong la...menjerit2 sakan saya....tolong jangan ganggu ketika saya tengok TV...pernah jugak anak saya yang besar tu menegur...
"mama ni sikit sikit nak marah"..aiksss~...
dan suami saya dengan muke selamber nyer kata..."haaa..padan muka mama" 
saya pon dengan muke kelat kelat..kata "takpeeee"
nih pakatan keluarga untuk marah saya ke ape nih~..cehhhh...nih yang tak puas hati nih~
sehingga sekarang ni pun saya masih begitu..dan begitu..dan begitu lagi...
pendek kata saya ni memang suke tengOk tV...
jika saya tertidur...fuhhh di kira bOnus la untuk suami dan anak anak...boleh la lepaskan rindu di sport dan cartOon barang sejam dua...hihihih~





No comments:

Search