TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

11.12.10

haaaa..sampai la cerita adik beradik saya.....

Hari ni saya cuma nak hinpunkan cerita cerita tentang keluarga saya yang besar...cerita ank buah..cerita mak dan abah..sekarang crita adik dan kakak saya pulak...!!..saya ada 6 orang adik beradik..saya anak ke-2...saya ada orang kakak..dan 4 adik...ramai kan~...tapi sume pon da besar besar belaka...ada 4 orang perempuan da 2 orang lelaki saja...itu pun kat bawah bawah jer lelaki...huh..!!


Yang ni ialah kakak saya...kitorang panggil dia k.iza jer...yela..sebab dia memang seorang kakak kan~.sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak...bekerjaya sebagai cekgu sekolah menengah...


yang ni pulak adik saya yang no.3..nama dia nora...sudah berkahwin tapi masih belum dikurnikan anak...mungkin posisi kurang menarik semasa tutttt..hihihi~...
Tapi takpe..dia adalah antara yang ada duit wlaupun takde anak..bank untuk kita adik beradik bila takde duit nak makan ker..nak bli baju ker...hahhaha...


 Ni pulak adik saya yang no.4..Nama dia dayah atau paing senang nak sebut joyah.sudah berkahwin juga dan ada 2 orang anak yang lasak lasak gila..selalu mengalami tekanan mental kerana anak anak nyer telampau berkebolehan dalam menyepahkan rumah..huahuahua...selalu kalau saya nak makan pape tapi tak reti ank masak..saya pegi rumah dia jer..suh dia masak...hihih..yess


Haaa..jangan terkejut plak..yang nih bukan hantu ke atau entiti yang tak dikenali..hihih..yang ni adik saya jugak yang no.5.nama is,cukup la tuh nama pendek2....adik lelaki saya...muka dia memang ala tak semonggah sebab dia nih memang camera alergic...gagagaga...belum berumahtangga tapi ase ase macam nak berumah kat rumah mak jer...hahhaha...hobi ialah main game sampai lebam...!!!!


Yang pose ala ala manjo geli saya tengok nih ialah adik saya yang bOngsu...Nama dia Faiezy..Sekolah lagi memang la belom berumah tangga kan~..kegemaran adalah bermain game..tak kira la kat uma ker cc ker uma nora ker atau kat mana mana..tu jer keje dia...kira lebih kurang jela hobi camadik aku no.5 tuh..main game sampai lebammmm...cehhh...!!!


Ini la saya..anak no.2 dari 6 adik beradik...sudah berumahtangga dan mempunyai 3 orang anak..nak masuk 4 da...huahuahau~..giler kuat main tuttt (18sx)...hobi saya pun main game tapi yang senang senang ajer...yang takde perkataan kalah gitu..hihhi...saya kurang berminat dengan game yang manjang kalah jer nih..paneh plak hati dan sanubari saya tuh...



Habis sudah cerita adik beradik saya...

No comments:

Search