TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

11.12.10

cukup sudah 5 bulan..hihiks..~


assalamualaikum dan salam sejahtera
5 bulan yang seronok..memang la orang kata awal perkahwinan tu menyeronok kan..tapi di INGAT kan..ini adalah perkahwinan saya yang ke dua...huhuh~..jadi memang saya sedia tau keseronokan dan ketidakseronokkan nyer tuh...bukan la takde masam masam muka sepanjang tempoh tu...memang la ada..itu kan asam garam rumahtangga...tapi saya dan suami melalui nya dengan selamberrr ajer..hhahaha...
sebenarnya saya dah mengenali nya lebih kurang 2 taun lebih2...jadik dalam erti kata lain nyer memang da lama jugak la kami becintan cintun cuma ikatan tuh lambat sket terjalin dek kerana
masalah2 yang tak dapat nak di hindarkan...
alhamdullilah..semuanya berjalan dengan lancar dan gembira..anak anak pon semakin gemok gemok belaka...semakin menyeringai nampak nyer tu...
mungkin kebahagiaan saya dan anak anak bersama dengan dia...ngeeeee...
terima kasih untuk segala-segalanya...


No comments:

Search