TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

10.12.10

hidup saya lebih bahagia dengan dia..bukan dengan kamu...!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Arini cuma nak buka kisah lama...kisah lama yang tak patut saya buka pun sebenar nya...hishh~...
tapi kadang kadang tu meruntun runtun jiwa saya plak bila tak di kisah kan..
saya mengharap kan dia yang dulu untuk membaca kisah ni..tapi seperti yang saya sendiri tau..dia tak berapa atau dalam erti kata lain..dia memang tak menjadikan it sebagai rakan..
takpe la..maka kamu2 saja la yang baca...
saya sebenarnya sudah berkawen sebanyak dua kali..banyak ke tuh..???...huhuh~..bukan la saya kawen tuh semata-mata kerana tuntutan nafsu ajer..kadang2 yer kOt..hihih..saya manusia biasa kan...saya sudah dikurniakan 3 orang anak dengan dia yang lama..ermm..bermakna usia perkahwinan saya tuh bukan la kejap2 ajer sebenarnya...dia yang memilih untuk meninggalkan saya..saya redha..saya pasrah...walau sedih hati saya saya teruskan juga hidup saya yang lintang pukang bila dia yang lama tinggalkan saya bersama anak2 yang masih kecil...pada saya memang la susah..tak tau la pada kamu2 semua...dan dia menambahkan kesedihan saya lagi bila dia membawa seorang anak saya pergi bersama dia..katanya untuk sementara waktu...untuk menghilangkan rasa rindu...emm xpe la,untuk tidak membesarkan isu tu..
saya relakan...

Jadi untuk mengurangkan kesusahan saya tu..saya memilih untuk mencari pasangan hidup saya yang baru...ermmmm..salah ker saya bila saya ada yang lain bila kamu yang lama telah meninggalkan saya...sekarang saya sudah officially menjadi suri kepada suami baru saya..dia menjaga saya lebih baik dari kamu..walaupon tidak semewah mana..tapi saya gembira bersama dia yang baru...hidup saya dengan anak2 semakin ceria sekarang..anak2 saya menerima dia dengan tangan yang terbuka...anak2 saya mendapat sepenuh kasih sayang dari dia...dan dia tidak pernah lagi menghampakan kami sekeluarga..
Dan sekarang bila saya mahu berjumpa anak saya..kamu yang lama membantah..kamu kata saya tidak sayangkan anak2 kerana pergi meninggalkan kamu..aikss..!!..saya juga yang salah...sedih hati saya,..dia pun anak saya..saya yang melahirkan..menyusukan..menjaga nyerrr...kenapa pisah kan saya dengan dia...dan kenapa tidak diberi peluang untuk mereka adik beradik bertemu...
Emmm...setiap hari bila saya lihat anak2 saya...saya rindukan anak saya yang kamu ambil dulu...moga2 dia juga selalu mengingati saya...menyayangi saya...



1 comment:

Kuga said...

kak xde kata2 yg bule redah kan u.... cume i'l pray agar abang tak akan mempersalakan u... also u jgn risau thinking masa silam... u k'ne s'lalu happy n wealthy agar babe kat dlm tu sihat membesar...
God bles u....

Search