TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

25.11.10

kisah Cik Eton yang penyebOk......

Assalamualaikum.....
Apa kabar dan salam sejahtera ..entry kali ni saya nak cerita tentang  
Cik EtOn  yang Penyebok...huahuahua...dah menjadi lumrah manusia..ade orang yang kita sayang..ader orang yang kita kadang2 sayang..kadang2 tak....tak lupa jugak orang yang kita benci bagai nak giler...giler pon tak benci sangat...!!!..hehheeh...Apa yang saya peningkan sekarang ni kenapa masih ade lagik cik eton yang suka menjaga tepi kain orang lain...memfitnah...mengata...mengeji..memburuk2kan keadaan dan semua situasi yang buruk2 belaka...ohhhh..kesian...
diorang nih memang da telampau banyak sgt mase tebuang ker...???..sapai banyak plak masa nk becerita pasal keburukan orang lain pada semua..aiks...!!..hebat sangat ke rumahtangga cik eton nih...???..
ishhh...ishhhh..ishhhh...

cik eton penyebOk

Yang paling saya tak tahan tu..bole plak cik eton nih mengAIBkan suami si polan...ehhh hebat sangat ker suami cik etOn tuh...??..gagah sangat ker badan nyer...ader ke iras2 macam Aaron Aziz..pelakon gagah lagik kacak tuh...!!..eccehhh....kalau ikutkan pandangan saya nih...laki cik eton tuh napak macam separuh siap ajer..hishhishhhishh...* mulut ibu mengandung nih kadang2 di luar jangkaan sungguh la..*..bukan ape..geram campor bengang plak saya bila dengar citer cik eton nih...walhal...da napak secare terang-terangan ler si Eton nih klu si kaum adam napak pon belum tentu nak ajak main bekenalan....hihiks...masyaallah...da terbisa sangat plak ase nyer entry saya kali nih...hrp2 nyer tak adelah sesiapa yang terasa...sekian...


1 comment:

nora said...

tulah... lain kali nak mengata org kena la tangok dri sendri.. perfect sangat ke si eton ni sampai memburukkan org lain... ukur baju kek badan sdri ye eton!!! yg penting buangla jejauh perasan iri hati tu... PELIK BETULLA ETON NI.. ada akal pun xreti guna.. jgn ingt awak tu sempurna ye eton!!! hahahahahha

Search