TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

23.11.10

im addicted to plant vs zombie..hek2..

Lame sungguh rasenyer tak update ape-ape kat blog saya nih..arini saya nk update berkenaan games yg saya rase bole buat saya manjang tak buat keje ajerrrr bile kat opis..!!!!..heheheh....
PLANT VS ZOMBIE
untuk penggemar games ini mungkin lagi satu game yang boleh melalaikan pikiran..masa..kerja..dan sebagainyer...whewww..untuk saya..memang MELALAIKAN..saya tak sabo2 nak pegi keje setiap ari cume nak tengok ape saya bole buat lagik untuk mengalahkan si zombie ni...ishh ishhh...malahan ahli2 keluarge saya pon sebok dengan games nih...kakak saya yang keje sebagai cekgu sekolah menengah nih pon sebok nak tgk game die tiap2 ari..aishhh..memang suguh ebat pukulan game nih...hihihih...
untuk anda yang masih tepinga2 apela sebenarnyer games yang saya dok kate2kan tadi nih...haaaa...nih la die...



lasttt...enjoy la ...cuber la try...hihihi~

No comments:

Search