TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

27.11.10

ari ni ari jadik kau ker...???

Selamat ari jadik yola...untuk adik aku yang terakhir...yang bOngsu...yang paling kocik tapi tak ler kocik sangat bona ea....makno ea gonap la umo adik den tuh 15 taun...taun nih PMR tapi biaso la budak lelaki zaman sekarang...sume nyer da pandai2 becinta belake...huhu~..same la macam zaman kita dolu2...poie sekolah mmg jumpo kawan la target utama nyer...hehehheh...tu aku la org lain tak tau la plak aku kann...

nih la keje zaman kebiasaan die...org suh skolah dio poie SMS sajoooo....


konon2 jer la belajo..tuh pon sebab emak den da marah dio..kah222 

Ape2 pun...tu la adik aku...Aku sebagai kakak yang bertanggungjawab, mesti la ucapkan selamat ari jadi untuk dia..kang dia kate aku nih tak berhati perut plak..hehehehehks...ni lah gambo selenge die yang terakhir..post ala2 manjo...geli gak aku bile menaip nih...


No comments:

Search