TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

14.6.11

segmen tak pedulik ahh...!!!

haaa..yang ni segmen tak pedulik ahh...
aku tau kadang2 korang mesti menyampah nak baca kan~..
tapi tak pedulik ahhh...!!!
korang baca jek la ... sebab biler den bersiar2 kat blog-blog yang lain
aku tadahhh jer baca ape2 yang korang tulisss...ader yang terSANgaT la beshhh...!!!
ader yang ..alaaaa bole larrr....ade gak yang ehhh mengarut nyerrr....
macam2 situasi lain lagik ahhh...!!!..
hari ni citer pasal ... ehemmm..
kete baru penambahan hutang dari 
suami tercInta kepada aku yang dicintai...hekhek...

semalam 13 jun secara nth macam mane...aku dapat sebuah keta kecik mOlek 
dari laki aku...kecik ajerrr....

anak-anak aku yang da terlebih xcited..heheh~
selama nih kitorang pki keta nissan sKyline...ehh convert to...nissan suNny....
hahahhaha~..keta2 biase ajer...aku bukan org kayer la bebeno...
 tapi keta nisan ala2 keta kebal tu la jantung penggerak aku 1 family jalan2...
bile da ade keta baru ni..laki aku cakap yg ni keta aku...
lebih senang untuk aku pegi soping2 agk nyer....hehehhe

yang ni jangan cakap la...da buat buku catitan..mana nak pegi .....
apa-apa pon...terima kasih....
and HePi fathErs dAy to yOu....




No comments:

Search