TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

17.6.11

aPa adEr deNgan JuN 19 ek....???

June 19...huh..!!!..kenape yer...??
keluarge aku sebenarnyer memang peka sket tarekh2 keramat nih...
hari jadi...
hari iBu...
harI bapa....
hari ulangtahun....
dan untuk pengetahuan ajer...19 jun nih hari ahad adalah 
.... ~ hAri BapA ~ ....
da jadik kebiasaan klu ader hari2 penting camni...keluarge aku yang terdiri daripada
kakak..aku..adik..adik...adik...dan adik lagi...akan buat makan2...
dan kali nih aku ader dua org manusia yg begelar abah...!!
1 abah aku sdrik...
lagi 1 abah ain..yakni laki aku..hihiks...~
dan yang sebenarnyer..hari2 macam ni la yang bole buat adik beradik aku bekumpul ramai2...
makan2..borak2..ketawa2 bagai nak giler....jatuh menjatuhkan....
dan lebih banyak aksi2 jiwa....hehehhe...tapi yang penting..
memang hEpi giLer punyer...!!.......  
-
-
-
-
last sekali...selamat hari bapa untuk sume abah2 di luar sana....

No comments:

Search