TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

14.10.11

besday marathOOnn....huhhh penat nyer~

pejam celik pejam celik da sampai ke bulan sepuluh
...cepat betol masa berlalu...
bila sebut sepuluh secara rasmi nyer abis sudah la besday marathon anjuran 
keluarga saya ni...
untuk memudah kan segala-galanyer saya kumpul kan ajer tarikh-tarikh keramat ni bersama...senang nak menyambut nyer...hihihi~
saya serta 3 anak saya berkongsi bulan yang sama...
bulan bertuah...APRIL...
saya sebagai mama mesti la yang terawal...april 4.... maka secara langsung nyer saya da beruMUR 30 tahun....huhuhu
amanda dan najhan pilih april 9...amanda baru 6bulan setakat bulan sepuluh ni dan najhan naik 1 anak tangga ke 6 tahun...
eheh..pelik kan boleh keluar pada bulan yang sama dan jugak tarikh yang sama....
adam lambat sket...april 20....adam pulak setangga ke bawah dari abang dia...
5 tahun laaaa....
da abis cerita april...
sekarang beralih kepada SEPTEMBER....
ain memonopili bulan sembilan....13 september....dan semakin besar dan tinggi...cukup la 10 tahunnn..satu2 nyer bunga penyeri yang semakin kembang....
dan acara penutup...
PAPA...bulan OKTOBER...
oktober 7....tak tetinggal...papa yang semakin membesar dari sei perot....
naik 1 lagi angka...29 tahun...hihihih

No comments:

Search