TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

26.10.10

oh..bola lagi~



hari tu bola..hari ni bOla...hari akan datang pun bOla.
..huwaaaaa...huwaaaaa...
saya rase nak menangis menatap siaran bolaaaaaa ajer~....
da abis liga malaysia..die beralih pulak dengan liga omputeh...
da abis liga omputeh..ade balik liga malaysia....
bila nak abis cite bOla nih~~..
kalau da abis tengOk bOla..die beralih plak pada surat kabar.
itupun cerita bola jugak...
aish aish .. penyakit si penggemar bOla...
sekarang ni musim bola malaysia..semakin bersemangat dia depan tv..
dengan hati yang tepakse 
saya memberi ruang untuk penggemar bOla ini...huhuhu~..
*walaupun sebenarnya hati saya tak rela*... 
Saya nAk sIaRan Tv sAya bAlikKkkK...!!!!...


1 comment:

Buletin Bawang said...

huhukk... sadis bace kisah duka ni.. huahahah

Search