TINGGAL JEJAK KAT SINI YER...

25.8.10

...:: cerita tentang dia ::...

"dia" saya
Dia yang saya kenal lebih kurang 2 tahun dulu...adalah seorang yang agak kasar perwatakan nyer~..dan terpikir kadang2 tu betul ke dengan pilihan saya kali ni..ermm..~..alhamdullilah..akhirnya apa yang saya takut kan tu terbukti tidak benar..dia masih seperti dulu..kasar orang nyer..tapi lembut pada dasar nyer...membuatkan saya amat bahagia wlupon kadang2 tu memang ade perselisihan faham antara kami..
semenjak dia tahu yang saya sedang membawa new adik inside my tummy..dia menjadi lebih peka terhadap saya...segalanya untuk saya..terharu ah...!!!..eheheheh...dari memasak..membersih..hingga menjaga anak2 pon dia uruskan...wlupon kadang2 tu tidak kesampaian juga hati saya melihat dia bertungkus lumus dengan segala2 nya...bukan la niat saya untuk menghebah2kan apa yang di lakukan oleh si dia terhadap saya..tetapi pernah saya terbaca pada blog seorang rakan yang sehingga kini saya ingat dan simpan di dalam hati." dia adakan semua ini di blog untuk tatapan dan bacaan anak2 di masa hadapan kelak" begitula lebih kurang nya..tak dapat saya nak tuliskan segala butir2 nya...huhu~..dan pada mase yang sama ini lah di mana saya boleh meluahkan rasa hati saya...segala kegembiraan dan kesedihan...

No comments:

Search